7 ביולי 2009

הGPS הגיע!

אהלן!

היום בבוקר הלכתי להביא את המקלט GPS BLUETOOTH שקניתי בDX.
מהקופסה לפעילות מלאה לוקח פחות מ2 דקות.
מכשיר פשוט טוב! אין מילים אחרות להגיד...
פתחתי את הקופסה, הוצאתי את המכשיר עצמו, הוא יותר קטן מחפיסת סיגריות ולא עבה בכלל (בתמונות הוא נראה גדול).
יש לו חיבור לטעינה בדיוק כמו החיבור של נוקיה (הקטן) והוא כולל כפתור הפעלה וכיבוי בצד השני.
3 לדים מסמנים את מצב המכשיר: אדום-בטעינה | ירוק-מצב לווין (כשהוא מהבהב הוא מחובר ללווין) | כחול-מצב חיבור Bluetooth.
אחרי שהכנסתי את הסוללה למכשיר, הוא התעורר לחיים נכנסתי לSygic Drive בE51 שלי והתחברתי בקלות!
גם במחשב התחברתי בהצלחה לתוכנה שמציגה את מצב הלווינים ולGoogle Earth.

כל התוכנות שניסיתי בפלאפון שלי עבדו מעולה: Sygic Drive, Google Maps, Nokia Maps
וכמבון התכונה המובנית במכשיר של בדיקת מצב לווינים שנמצאת בתפריט-->כלים-->נתוני GPS (אפשר גם לעקוב אחר מסלול טיול שכולל מד נסיעה מד רוחק וזמן בסימנייה "ניווט" אפשר למצוא מידע על הכיוון שאליו אנו פונים שמוצג ע"י מצפן נחמד מה גם שהניווט יכול לעזור למי שאין תוכנות עם מפות, אפשר פשוט ללכת עם המצפן אחרי שמכניסים קורדינטות או ציון דרך)
בהתחלה לוקח לו טיפה זמן לקלוט לווינים אבל אחרי כמה זמן הוא עובד מעולה.
תמונה:

2 תגובות:

  1. מה קורה אחינו,

    אחלה אתר אתה עושה.

    איך משיגים את ה-SYGIC הזה?
    תן עוד כמה תוכנות או משחקים טובים שיעשו לנו את הסופ"ש.

    ופרסם גם מייל שנוכל לפרגן...

    השבמחק
  2. קודם כל תודה,
    הSygic יפורסם בפוסט משלו.
    את המייל שלי כבר פירסמתי באחד הפוסטים, תחפש.
    ולגבי המשחקים והתוכנות, אני מקווה שיהיה לי קצת יותר זמן ואני אוכל לסקר ולהעלות.

    השבמחק

ynet - מבזקים

פרסומות