16 באוק׳ 2009

עדכנתי גרסה

אהלן!

לפני שבוע בערך שמתי שעון מעורר בפלאפון.
להפתעתי הרבה הוא לא העיר אותי, דבר שאף פעם לא קרה לי.
הסתכלתי על המסך וראיתי את הלוגו של נוקיה מתנוסס בראווה...
אז חיכיתי, כי ככה המכשיר נדלק...
וחיכיתי...
וחיכיתי...
וחיכיתי...
(לאחר 40 דקות)
והוא נדלק!

חשבתי בהתחלה שהפלאפון שלי מת...
התקשרתי לטכנאי שלי אחרי שהוא עלה ושאלתי אותו מה עושים?
הוא אמר לי למחוק הודעות כי הכרטיס זיכרון שלי עמוס (8GB ורק 4 היו תפוסים אולי...)
טוב, ישבתי לי ומחקתי בסביבות ה300 הודעות.
פחדתי לכבות את המכשיר שמא זה לא יעבוד שוב.
חששותי התבררו כנכונות. עוד פעם לחכות 40 דקות!
שאלתי בפורום של פוקט ואמרו לי לעדכן גרסה.
בצר לי לוותר על גרסה 200 עשיתי את העדכון הנדרש עם הכרטיס זיכרון בפנים (לא ידעתי שצריך להוציא)
אחרי כמה פעמים שהעדכון נכשל הדלקתי את המכשיר והופ! שוב פעם 40 דקות.
חשבתי שזהו, אין מה לעשות.

ואז נדלקה מעל ראשי נורה צהובה וזוהרת, להוציא את הכרטיס זיכרון!
אחרי שהוצאתי הדלקתי את הפלאפון והופ! הוא עלה כמו טיל!

אז עכשיו יש לי את הגרסה 400.34.011
הכרטיס זיכרון שלי הלך (כנראה לפני העדכון. אבל אולי היה אפשר להציל משהו ממנו אם לא הייתי מעדכן כשהוא בפנים)
הגרסה החדשה כוללת כמה שיפורים:
אפשרות להעלאת תמונות מובנת לOvi ול Flickr וVox (שירות לא מוכר לי)
חיפוש חדש ויפה שכולל חיפוש מובנה באינטרנט ואפשרות לבחור איפה לחפש (הודעות, אימיילים, מוסיקה, וידאו ועוד)
טיפה יותר מהיר
רדיו אינטרנט בגרסה חדשה (הוא משמיע את התחנה ישר בלי לטעון)

אלו הדברים שאני שמתי לב.
עוד דברים שנשים אחרים מצאו:
  1. יציבות של Mail For Exchange.
  2. שיפור בקבלת SMS.
  3. יציבות של VOIP ו WLAN.
  4. שיפור בכפתור הבית.
  5. אין אפשרות לפרוץ את המכשיר לתוכנות לא חתומות.
למה לא לעדכן?

בגלל שאי אפשר לפרוץ אותו בשביל להתקין תוכנות לא חתומות!!! נכון ל 16/10/09.
שאלתי את HelloOX2 Team אם הם חושבים שתשוחרר גרסה לE51 שתפרוץ,
והם ענו לי שזה לא הולך להיות בקרוב...
זה נורא! אם הייתי יודע לא הייתי מעדכן (אפשר להוריד את הגרסה ל200 חזרה אבל זה סתם מסובך...)

אפשר לעשות החתמה עם הסינים... אולי אני אכתוב על זה מדריך...
שיהיה לכם סוף שבוע טוב.

4 תגובות:

  1. אני עדכנתי אתמול את המכשיר ועכשיו אין לי עיברית.
    מה אני עושה?

    תודה

    השבמחק
  2. בדקת האם יש לך עברית בשפות?
    אם לא אז תפתח את המכסה של הסוללה ותוציא אותה.
    מתחת אתה אמור לראות מדבקה שעליה כתוב Code:05xxxxx
    עם מספרים. תכתוב לי אותם כאן וגם איפה קנית את המכשיר?
    אורנג' או חנות פרטית?
    סביר להניח שמחנות פרטית לפי איך שזה נראה.

    השבמחק
  3. בדקתי באינטרנט והורדתי תוכנה ששכחתי את שמה
    הזנתי בתוכה קוד עיברית ועדכנתי את המכשיר מחדש.
    עכשיו הכל עובד
    תודה על העזרה בכל מקרה!

    השבמחק
  4. :) הורדת את NSS...
    תכננתי להגיע לקטע הזה.
    בהצלחה!

    השבמחק

ynet - מבזקים

פרסומות