22 במאי 2009

הגדרת ספיקו בפרינג

אהלן,
אחת התכונות של הE51 היא הVOIP‏, הטלפון האינטרנטי.
אני משתמש בספיקו כספק הVOIP‏ שלי וחיפשתי איך להגדיר אותו, לצערי עדיין לא מצאתי איך לגרום לו לעבוד עם הטלפון האינטרנטי שבמכשיר אבל איך להגדיר עם פרינג אני יודע
נתחיל.
הפעילו את פרינג,
לכו לSIP‏ ‏ואז לOther
בשדה הראשון, כתבו את שם המשתמש שלכם עם הכתובת של השרת של ספיקו (spikko.com)
לדוג' daniel1@spikko.com
בשדה השני את הסיסמה של הספיקו שלכם.
בשדה השלישי את הכתובת שרת של ספיקו + הפורט
(אם המספר ספיקו שלכם הוא 057-6500000 אז השרת הוא d1.spikko.com ואם המספר הוא 057-6500500 אז השרת הוא d2.spikko.com)
לדוג' d2.spikko.com:5090
תלחצו על אפשרויות ואז Subscribe וזהו!
אם נתקלתם בבעיה תגיבו ואני אנסה לעזור...
בהצלחה!

14 תגובות:

  1. שלום
    ניסיתי להגדיר כמו שכתוב והוא לא נותן לי.
    יש שתי אופציות למה זה קורה.
    האחת שהשם שלי כתוב בתוכנה באותיות גדולות ובנוקיה זה קטנות,או שבגלל שהמספרים הוחלפו ללא הצורך ב6500000 אלא מספר ישיר זה לא מזהה.
    מה עושים?

    השבמחק
  2. שלום עמי!
    לא הבנתי כל כך למה התכוונת, שהמספרים הוחלפו.
    ספיקו השפעליו שירות מספרים פרטי לפני כמה שבועות (ז"א בלי שלוחה) ולפי זה אתה יכול לפעול.
    אם תתן לי אימייל בג'ימייל\מסנג'ר או אייסיקיו
    אני אוכל לעזור לך און ליין.

    השבמחק
  3. בואנה כל הכבוד!
    עובד בגדול
    עכשיו השאלה היא האם אפשר גם להוציא שיחות דרך הספיקו או רק לקבל? כי לא נתקלתי באופציה הזו..

    השבמחק
  4. להוציא חופשי!
    כנס לפרינג,תחפש את האיש קשר שאתה רוצה להתקשר אליו מהרשימה בפרינג תלחץ על Options ואז על Call ואז SIP Call.
    זהו!
    בהצלחה!

    השבמחק
  5. שלום יש לי N95 8 התקנתי פרינג התחבר גדרתי את הספיקו הכל אבל כשאני מחיג זה לא מתקשר וגם עכשיו אני לא מצליח לקבל שיחות בספיקו שעל המחשב תבורך אם תצליח לעזור

    השבמחק
  6. איך הגדרת את פרינג? כמו שכתבתי כאן?

    אם כן לא אמורות להיות בעיות.
    אתה אומר שגם המחשב זה לא עובד? זה כבר לא אמור להיות קשור לפרינג, אולי יש לך בעיה בחשבון של הספיקו?
    בכל מקרה, אתה יכול לתת פה פרטי התקשרות ואני אעזור לך אונליין (מסנג'ר, GTALK או משהו)
    בהצלחה!

    השבמחק
  7. תתקשר אליי בבקשה 0579458520
    ואני יחזור אילך
    תודה רבה

    השבמחק
  8. אממ, טיפה בעיה, אני מעדיף לדבר איתך במייל או משהו דומה.

    השבמחק
  9. ד א יצרתי חשבון חדש הכנסתי אותו לפרינג אבל הוא כן מקבל שיחות אבל לא מוציא מהטלפון אני מתכוון מהמחשב הוא כן מוציא ושאטני מחייג מהפרינג הוא פשוט עושה צליל שהוא מחייג אבל הוא לא

    השבמחק
  10. ניסית במכשיר אחר? כי אני הצלחתי בלי בעיה להוציא דרך הפרינג.
    בוא ננסה כל מיני שיטות ואז נוכל לדעת איפה הבעיה.

    השבמחק
  11. תנסה במכשיר אחר ואז אני אוכל לדעת איפה הבעיה, בחשבון? אצל ספיקו? במכשיר? בפרינג?
    הבנת?

    השבמחק
  12. emp077@walla.com
    זה המייל שלי תוכל להשאיר לי שם בבקשה את המסנג'ר שלך

    השבמחק
  13. emp077@walla.com
    זה המייל שלי אחי תשאיר לי שם את המסנג'ר שלך נדבר ישיר
    יום טוב

    השבמחק

ynet - מבזקים

פרסומות