21 במאי 2009

Google Maps




אהלן!

היום אני רוצה לתת סיקור קטן על התוכנה Google Maps.
מי שלא יודע התוכנה GM היא כמו Google Earth במחשב רק לסלולרי.
GM היא תוכנה שמראה לכם מפות\צילומי לווין\שניהם ביחד ומאפשרת לכם לתכנן מסלול נסיעה\הליכה למקום שאת רוצים.
התוכנה עובדת עם WIFI או חיבור 3G של ספקית הסלולר שלכם, התוכנה כוללת גם את Street View טכנולוגיה חדשה של גוגל שהיא הוסיפה לMAPS שלה שמאפשרת לראות את הרחוב כמו במציאות ולטייל בו, בנתיים השירות לא קיים בישראל אבל קיים בארצות אחרות (נחמד ללכת לטייל ברומא באמצע היום...)
אפשרויות החיפוש של התוכנה הם מדהימות למרות העברית ההפוכה
אתם יכולים לנסות לחפש: אלנבי, תל אביב, ישראל וזה ימצא לכם את הרחוב, ניסיתי את זה על הרחוב שלי זה מצא ז"א שלארק רחובות מרכזיים כלולים.
אחרי שמצאתם את הרחוב שלכם אתם תראו שהאותיות הפוכות זה חבל אבל אפשר להבין.
התוכנה כוללת אפשרות חיבור של מקלט GPS בחיבור BLUETOOTH וכך לנווט ע"ג המפות.
אפשרות מאוד מיוחדת בתוכנה היא שהתוכנה יודעת היכן אני בכל מקום שאני מתחבר אליה היא נותנת לי את המיקום בטווח של 1000 מ' ובאמת הייתי בתוך הטווח הזה בכל הפעמים שהיא זיהתה את המיקום שלי.
עדיין לא ברור לי איך היא עושה את זה, אולי דרך הIP אולי דרך התאים הסלולרים...
אפשרות חמודה שיש בתוכנה זה למצוא רחוב ולנווט אליו (כמובן שזה לא כמו GPS אלא רק מין מסלול) מאוד שימושי.
אני לא יודע אם זה קיים בארץ אבל בארה"ב לפחות אפשר לחפש חנויות שונות באזור שאתה נמצא.
עוד משהו חדש שיש בתוכנה זה הLatitude שירות של גוגל למצוא חברים על המפה, לישראלים זה לא שימושי כל כך כי אני לא חושב שיש אנשים שמשתמשים בזה בארץ אבל בכל מקרה זה חמוד וחבל שלא שימושי בארץ.
בקיצור, תוכנה מאוד שימושית!

פרטים וסרטונים: http://www.google.com/mobile/default/maps.html
הסרטון השני הוא הדגמה של Street View.
הורדה: http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.sisx


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ynet - מבזקים

פרסומות