25 ביוני 2009

עברית למכשירים ללא עברית




אהלן!

היום קיבלתי מייל מבחור נחמד ששאל איך הוא יכול להוסיף עברית למכשיר ללא עברית שברשותו.
קודם כל, אפשר לצרוב גרסה עברית ע"י התוכנה של נוקיה (אם מישהו יבקש אני אכתוב על זה מדריך).
אבל יש בזה סיכון קטן בגלל שחברות הסלולר לא אוהבות שמתקינים גרסאות שונות ממה שהן משווקות עם המכשיר למרות שהגרסאות הן רשמיות מנוקיה (זה יכול לעשות בעיות עם האחריות).
יש פתרון יותר פשוט!
להתקין את Psiloc Crystal Hebrew Localization.
אני לא יודע מי הגאון שחשב על דוברי העברית אבל מישהו עשה את זה...
אז מה היא יכולה לעשות?
תכונות עיקריות (תרגמתי מאנגלית):
• יכולת לקבל ולשלוח הודעות ואימיילים בשפת האם שלך
• יכולת ליצור פתקים, ערכי לוח שנה ולהשתמש במסמכים וגליונות בשפת האם שלך
• יכולת לגלוש ברשת בשפת האם שלך
• יכולת ליצור ולנהל את אנשי הקשר שלך בשפת האם שלך
• יכולת להגדיל ולהקטין את כל הגופנים המכשיר שלך

להורדה:
http://www.f2h.co.il/5683601032942

שימו לב!!!
חובה שהמכשיר יהיה פרוץ!
מדריך פריצה יש כאן:
http://nokia-e51-user.blogspot.com/2009/05/blog-post_15.html


בהצלחה!





תגובה 1:

  1. אני מאד ישמח אם תוכל להוסיף מדריך להוספת תפריט עברי(צריבה).
    ואם יהיה לך הרבה זמן מיותר, ותספיק לידע אותי שעדכנת(eli.f@live.com). אני ישמח
    מאד.

    השבמחק

ynet - מבזקים

פרסומות