24 ביוני 2009

כל שיטות לסים פרי Sim Free

אהלן!
אני רואה שהרבה אנשים מתעניינים בSIM FREE למכשיר NOKIA E51
אז הנה אימייל שכתבתי למישהו:

מכיוון שהמכשיר הוא של אורנג' הוא חסום לרשת שלו כך שאי אפשר להשתמש בו ברשתות אחרות.
יש כמה אפשרויות לפתוח אותו, אני אתחיל מהשיטה הכי קלה.
1. ללכת לאורנג' ולבקש לפתוח אותו פעם הם היו פותחים תמורת תשלום, אני לא יודע איך הם עובדים היום.
2. לקנות סים מיוחד (יש כמה סוגים, הנפוץ הוא I-Smart SIM שעולה בסביבות 5$ בחו"ל) שמתלבש על הסים שאתה רוצה להשתמש בו ואז הכל עובד (אחלה שיטה אבל כל פעם שמחליפים סים צריך לשים עליו את זה) אני לא בדקתי את זה על E51 אבל לפי התגובות של האנשים זה עובד על כל המכשירים.
3. לפרוץ בחנות מקצועית שבטוחה במה שהיא עושה. יש את החנויות הגדולות בארץ שאתה יכול לשאול אותם אם זה אפשרי לE51 (תכף אני אסביר למה)
הראשונה היא GOMOBILE 03-6881011 השניה היא אומגה 5808* אני ממליץ לך להתקשר אליהם ולבדוק (להם יש ציוד מתאים ויקר בהתאם).
4. לנסות לדבר עם צחי - 0522466866 (אייסיקיו 172528301) בעל חנות, והוא פותח את כל סוגי המכשירים לפי טענתו, אני אף פעם לא השתמשתי בשרותיו אבל דיברתי איתו והוא נשמע אמין.
5. לפרוץ דרך קוד, יש חנויות בחו"ל שאתה משלם להם סכום נכבד (בסביבוות 50$ תלוי בחנות) והם נותנות לך קוד שפותח את המכשיר, בדקתי בחנות אחת כזאת והם אמרו שהם לא יכולים לפתוח מכשיר של אורנג' ישראל (וזה למה כדאי לשאול אותם מסעיף 3).
6. לעדכן גרסה דרך התוכנה של נוקיה, הדרך הכי לא בטוחה מבחינת אחריות של אורנג' וכו'
שמעתי על כמה אנשים בחו"ל שזה עבד להם אבל חלק אמרו שלא.

עכשיו שאלתי את החנות שקניתי ממנה את הנוקיה E51 שלי והוא אמר שאין בעיה לפתוח את זה לסלקום זה לוקח יום אחד ועולה בין 80-100 ש"ח והוא בחור מאוד אמין (בפ"ת)

בכל מקרה! אין כזה דבר שאי אפשר לפרוץ את המכשיר! לי יש מכשיר פרוץ.


בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ynet - מבזקים

פרסומות