3 באוג׳ 2009

Sygic גרסה 7.71 + מפות ישראל

אהלן!

אחרי הרבה זמן, הגיעו מפות ישראל לגרסה החדשה של Sygic, תוכנת הניווט הכמעט יחידה בתחום הסימביאני שיש לה מפות לארצנו הקטנטונת.
השם של התוכנה שונה לSygic MOBILE (לעזאזל איתם, כל גרסה הם מחליפים שם, בהתחלה McGuider אחרי זה Drive ועכשיו Mobile)
אז ככה, המפות מעודכנות ל2009 אבל עדיין אל תסמכו עליהם, הם עדיין לא הגיעו לרמה של iGO המשוכללת.
מבחינת התוכנה, היא נשארה כמו קודם, יש כמה שיפורים בממשק משתמש.
נוספו פונקציות וכפתורים שלא יצא לי עדיין לגלות מה מסתתר אחריהם...
העברית חסרה, חלק מהממשק עדיין באנגלית גם מה שהיה פעם בעברית בגרסה הישנה והטובה.
והם עדיין לא תיקנו את הבעיה של חיפוש רחוב ז'בוטינסקי! (למי שלא יודע אי אפשר לכתוב ' בחיפוש רחוב אז אי אפשר למצוא רחובות עם ')

לסיום, עדיין לא יצא לי לבדוק אותה לעומק כי רק לפני 5 דקות התקנתי אותה,
אבל אני לא חושב שיש למה לעדכן פה.
רק אם חשוב לכם המפה המעודכנת אז תעדכנו...
אני לא הולך לחזור לגרסה הישנה אלא אם כן אני אתקל בקשיי הסתגלות לגרסה המוזרה הזאת.

נ.ב יש ניווט קולי בעברית, אני לא יודע אם תיקנו את הבליל קולות (הקול של אלי אומר שפונים שמאלה וקול גבר אחר מתערב ואומר להמשיך בנתיב הימני ואחריו אישה אומרת כמה מטר צריך להמשיך...)

הורדה:
http://www.gazup.com/uslcq-sygicmobile7.71.rar-download-mirrors
(להכנס ולבחור אתר להורדה.)

15 תגובות:

  1. היי אחי תודה רבה על המפה

    זה מתאים גם ל n95 ?

    לא עדיף להשאר עם גירסא 7.6 ?

    תודה.

    השבמחק
  2. אחי לפי דעתי אני יישאר עם גירסא 7.6
    כי היה לי את הגירסא 7.71 עם גירסת המפות החדשה

    וכשניותתי לת"א לרחוב מסויים לא זוכר את שמו אז הייתה איזה הוראה (קול דיבור)באנגלית במקום בעברית
    מה אתה אומר על התוכנה יצא לך לשחק איתה קצת ?

    יום טוב.

    השבמחק
  3. קודם כל, זה מתאים לN95.
    אני אמרתי את דברי בפוסט...
    אם לא קראת, אני המלצתי לא לשדרג.
    אם הורדת את התוכנה שאני נתתי אז אתה יכול להכנס להגדרות ולשנות את הניווט הקולי לעברית.
    אם אתה מסתבך אז תגיב ואני אפנה אותך לשם בדיוק.

    השבמחק
  4. האם זה גירסא 7.71.5529 ??

    השבמחק
  5. כשאני מתקין המכשיר אומר שישנה שגיאת עדכון מה עושים

    השבמחק
  6. יש לך את הגרסה הישנה?
    אם כן אז תמחק אותה קודם.

    השבמחק
  7. זה לא מציג לי את העיר שבה אני נמצא
    מה עושים

    השבמחק
  8. איזה מכשיר יש לך?
    האם המקלט GPS שלך עובד?

    השבמחק
  9. יש לי מכשיר n95 וה gps שלי עובד בגרסא הקודמת העיר הוצגה אך בזה אני לא יודע למה אך זה לא מוצג
    תודה

    השבמחק
  10. הגרסה הישנה גם מותקנת?

    השבמחק
  11. ברשותי מכשיר NOKIA E51 אשר מעולם לא הותקנה בו כל תוכנת ניווט שהיא. אני עמדת לרכוש אנטנת GPS עם BLUETOOTH אולי יוכל מישהוא להמליץ על תוכנה שעובדת טוב עם המכשיר לניווט בכבישי ישראל (הכוללת מפה) וכמובן אודה על קישורית מתאימה 

    השבמחק
  12. אגב, ה- NOKIA E51 שלי עובד בתוכנת SYMBIAN 60 וזה בהמשך לשאלתי הקודמת לעיל

    השבמחק
  13. תתקיני את הNDRIVE, בנתיים היא התוכנה הכי נוחה.

    השבמחק
  14. לא ברור איך ישראל תמיד מצליחה למצוא את עצמה לא על המפה וזו לא בדיחה. אולי אם היתה הסברה ישראלית טובה יותר בעולם, גם מפות ישראל היו מופיעות בכל שירות מפות שכזה.

    השבמחק

ynet - מבזקים

פרסומות