12 באוג׳ 2009

רשמים מ Sygic ‎7.71

אהלן!
אני בצפון עכשיו, נופש.
רציתי לכתוב היום קצת על התרשמותי לטובה ולרעה מתוכנת הניווט Sygic‏ ‏7.71
קודם כל אני חושב שהגרסה החדשה היא באופן כללי גרועה.
חלק מהתפריטים לא תורגמו הניווט הקולי כולל בתוכו מיקס קולות ושפות ביחד (קול גבר אומר בעברית לפנות ימינה וקול אשה באנגלית אומר להמשיך מספר קילומטרים)
החיפוש עדיין דפוק, אי אפשר לכתוב גרש נורמלי וגם הרווח עושה בעיות...
ישנם עוד באגים קטנים שבסופו של דבר הורסים את החוויה.
המפות עצמן דווקא לא זייפו,
והניווט עצמו די חלק...
יש אנשים שזה יותר חשוב להם מהממשק משתמש.
אחרי ניווט לצפון עם התוכנה קיבלתי רושם כללי ועמוק יותר,
אז אם יש לכם שאלות על התוכנה אתם מוזמנים לשאול.
יום טוב!

9 תגובות:

  1. כרגיל אתה תותח,

    שלח לנו איזה לינק עם הורדה לתוכנה כולל מדריך והכל.
    בגדול אני מחפש רק את המפות הקולות והניווט לא מעניינים

    השבמחק
  2. המפות:
    http://www.mirrorcreator.com/files/OTEXPFI6/IsraelMap.rar_links

    השבמחק
  3. איזו גירסא אם כן מומלץ לנוקיה 5800

    השבמחק
  4. אני ממליץ על גרסה 7.71 מכיוון שרק היא תומכת ב5800.

    השבמחק
  5. האם אתה יודע על בעיות בזיהוי ה GPS bluetooth על ידי ה sygic?
    יש לי תוכנות די פשוטות שמזהות את ה GPS שלי (SANAV bt-48) וה sygic לא מזהה אותו. בזיהוי אוטומטי, זה פוסח מאוד מהר על baud rate של 4800 וקופץ ישר לחיפוש 9600 - וזהו... אין GPS.
    HELP?
    תודה

    השבמחק
  6. אהלן רועי!

    הדבר הראשון שעולה לי בראש הוא שתוכנה אחרת משתמש ביציאה של הGPS שלך.

    תנסה לסגור הכל, להדליק את הGPS ואז להדליק את הSYGIC וכשהוא יבקש לפתוח את הBT תאשר ותן לו לחפש אוטומטית.
    אם הוא לא מוצא, כנס לתוכנה אחרת ותראה על איזה פורט וBAUD RATE הGPS שלך עובד ותגדיר ידנית בSYGIC.
    תעדכן אותי...
    בהצלחה!

    השבמחק
  7. שלום, מצטער שלקח כל כך הרבה זמן...
    ניסיתי את כל האופציות האפשריות:
    כולל לנסות להגדיר בעצמי בתוך ה sygic. אבל משום מה, הוא לא נותן להעביר את המהירות ל 4800 (זה תקוע על 9600). למרות שה sygic כותב שהוא מנסה להתחבר ב 4800 (כותב למטה בקטן באדום כשרואים שהוא מחפש אות לויין).
    יש שתי תוכנות שכן מצליחות להתחבר עם ה GPS שלי אחת היא הGPS של ORANGE והשניה RACETRACKER. אבל הנוקיה (NOKIA MAPS) לא מצליח להתחבר.
    אני חושש זה קשור בעדכון גרסה שעשיתי לפני כמה חודשים... פעם הכל עבד כמו שעון (כולל waze).
    קראתי באיזה מקום שמישהו "שיחק" עם הקבצים של ה NOKIA MAPS ואז זה עבד לו, אבל הוא לא הסביר בדיוק מה הוא עשה... יש לך איזה רעיון?
    תודה תודה
    רועי 

    השבמחק
  8. תנסה למחוק את הGPS שלך ואז לתאם אותו מחדש.
    או לעשות שחזור הגדרות יצרן.
    או שתנסה למחוק את הSYGIC ולהתקין מחדש.

    השבמחק
  9. למחוק ולתאם מחדש, ניסיתי.
    את הSYGIC הסרתי והתקנתי.
    הגדרות יצרן, שחזרתי....
    נראה כאילו משהו בסיסי בטלפון השתנה, לא מצליח להתחבר עכשיו עם שום תוכנה ... גם לא כאלו שבעבר כן :(
    עוד רעיונות?
    תודה תודה !

    השבמחק

ynet - מבזקים

פרסומות