3 בינו׳ 2010

ביטול צליל המצלמה

אהלן!

כבר המון זמן אני מחפש שיטה לבטל את הצליל של המצלמה,
כל פעם שאני מצלם אנשים מסתכלים עלי...
אתמול סוף סוף מצאתי פתרון:
http://www.f2h.co.il/219538782
התוכנה הזאת תבטל לכם את הצליל של הצילום! (לא לשכוח להחתים למי שהמכשיר שלו לא פרוץ)

אבל...

אני ניסיתי את זה על הE51 שלי והכל טוב יפה אלא שהצליל התבטל רק במצב שקט. (גם טוב!)

למכשירים פרוצים יש את השיטה הבאה:
פתחו את התוכנה XPLORE (היא בדרך כלל באה עם הפריצה)
תעתיקו את הקובץ הבא: z:\private\10202be9\101F8809.txt
אל:
c:\private\10202be9
אם הספריה הזאת לא קיימת אז צרו אותה.
תערכו את הקובץ 101F8809.TXT ותחפשו בו את השורה:
0X7 int 1 0 cap_rd=alwayspasscap_wr=alwaysfail ותשנו את ה "0 1" ל-"0 0". תשמרו את השינויים, ותפעילו את המכשיר מחדש... עכשיו לא אמור להיות צליל מצלמה...
(הקטע הזה הועתק מפוקט)
מכיוון שהמכשיר שלי לא פרוץ (עדכנתי גרסא ל400 ועדיין מחכה לפריצה)
אני הייתי צריך להשתמש השיטה הראשונה עם התוכנה.

בהצלחה!
נ.ב לא לשכוח להפעיל מחדש את המכשיר אחרי ההתקנה\שינוי הקובץ)
אפשר לשאול פה שאלות.
ואני לא לוקח אחריות על כלום :)

תגובה 1:

ynet - מבזקים

פרסומות