16 במרץ 2010

הגדרת ספיקו דרך SIP

אהלן חבר'ה!

סוף סוף מצאתי איך להגדיר את ספיקו דרך הSIP של המכשיר.
קודם כל אני רוצה להודות לאילן ששלח לי את זה, תודה אילן.

האמת שהשיטה הזאת לא יותר מומלצת מהפרינג בגלל שיש קושי לקבל שיחות (ואולי גם להוציא).

אני אתרגם את המכתב של ספיקו לבעלי המכשירים שתומכים SIP:

שלום,

כלים->הגדרות->חיבור->הגדרות SIP

פרופיל SIP חדש (לבחור ברירת מחדל), תנו לפרופיל את השם: Spikko.

פרופיל שירות: IETF

נקודת גישה ברירת מחדל: בחר אחד מנקודות הדור השלישי (Cellcom – "internet", orange, etc.), או חיבור WIFI.

שם משתמש כללי: username@sip.spikko.com

כשUsername הוא השם משתמש שלכם

שימוש בדחיסה: לא

הרשמה: כשנדרש (או מופעל תמיד)

שימוש באבטחה: לא

שרת Proxy:

כתובת שרת: sip.spikko.com

חלקה: spikko

שם משתמש: שם המשתמש שלך בספיקו

סיסמה: סיסמת הספיקו שלך

אפשר ניתוב חופשי: כן

סוג תעבורה: udp

יציאה: 5090

שרת רישום: להכניס את אותן ההגדרות של שרת Proxy

לך לכלים->הגדרות->חיבור->טלפון אינטרנט, ובחר את פרופיל הספיקו (שקראנו לו Spikko).

נסה להתחבר דרך כלים->קישוריות->טל' אינטרנט (קיימים מכשירים שבהם קישוריות נמצא בתפריט הראשי ולא תחת כלים).

אם לא מתחבר, נסה להתחבר דרך הספיקופון (במחשב).
אם זה מתחבר במחשב, ועדיין אינך מצליח להתחבר דרך המכשיר שלך, נסה את הצעדים הבאים:

לך לאתר www.spikko.com והתחבר.
בחלק התחתון של הדף, אתה תראה באפור: עדכון פרטים וסיסמה.
לך לשם ושנה את סיסמתך. המתן 2 דקות. שנה את הסיסמה לסיסמה הקודמת. המתן שוב 2 דקות.
נסה להתחבר עם המכשיר שלך.
אם צעדים אלו לא עזרו, צור עמנו קשר דרך האתר.

צוות ספיקו.

זהו!

אני מקווה שזה יעבוד לכם.

אני לא הצלחתי להוציא שיחות ולא ניסיתי לקבל.

בנתיים יש לי את הפרינג.

בהצלחה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ynet - מבזקים

פרסומות